• Wszystkie kilometry: 220239.27 km

Piątek, 9 sierpnia 2024 Kategoria !Surlier, Wyprawa

Bilbao Biggins, czyli w Pireneje i z powrotem, dz. 2

Ależ się dzisiaj zniszczyłem! Niby nic, a wykończony jestem. Forma denna :-(
Plan zrealizowany, ale na kemping dotarłem niemal o 22. Po części dlatego, że straciłem prawie godzinę na zakupy w Mirandzie rano. Musiałem kupić sporo, bo teraz 2 dni bez sklepu, a jeszcze przeorganizować bagaż w związku z tym. Poza tym straszny upał. Na podjazdach w słońcu (innych nie było!) licznik pokazywał do 46!

Trasa wszelako bez historii. Dwa bigi, z czego drugi na lekko, poluzowana linka hamulca na zjeździe (zdołałem wyhamować i naprawiłem bez problemu) i kilka ładnych widoczków.

W Rioja hotelarze pozazdrościli temu Bilbału Guggenheima! :-D

A, no i dotarłem do słynnej prowincji La Rioja. Faktycznie, wszędzie winnice!

A na drugim bigu magiczny zachód słońca...

Ps. Zapomniałem przestawić rower w liczniku (ustawiony na szosówkę). Wszystkie dystanse do tego miejsca do przeliczenia. PPS. Przeliczone