Środa, 15 czerwca 2022 Kategoria !Surlier, Wyprawa

Konserwatywnie - tyrolska, dżem 12

Rano padało dwa razy, ale namiot udało mi się zwinąć prawie suchy, a jak ruszam o 9, to już jest raczej słonecznie. Potem wręcz będzie upał.

Początek z Walenstadt aż do ujścia rzeki Linth, to bardzo ciekawie poprowadzona ścieżka rowerowa wzdłuż jeziora. Między wodą a autostradą, wciskała się w zaułki, a nawet miała dwa własne tunele! Potem trochę szutru wzdłuż rzeki i dzięki temu udało mi się ominąć prawie 300m podjazdu, które wzdłuż jeziora wyrabiała szosa :-)

Potem już normalnie: w górę doliny, skok w bok na biga Pragelpass, zjazd, małe zakupy w Aldim (ceny bez dramatu!), i dalsza droga w górę doliny ku Klausenpass (big) , ktorej wszelako dziś nie osiągnąłem, bo ileż można!

Nocleg na dziko w górnej części doliny, nad Linthalem. Jest tu i kilka kamperow :-)

A jak tylko się rozbilem i umylem w rzece, to walnela krótka burza. Namiot znów się spisał :-) Miejsce zaś ciekawe i ładne, ale pochyle (nie chciałem tuż przy rzece ze względu na możliwość powodzi blyskawicznej). Ciekawe, jak się będzie spać :-)