Niedziela, 5 sierpnia 2012 Kategoria Surly-arch, Wypad

"Mamo, czy ten pan rozdaje mapy Polski?" :DDD

Trzeba było się tym razem służbowo dostać do Ostrowca Świętokrzyskiego. Bingo! Okazja spotkać się z Transatlantykiem! No to w drogę! :)

Kraków - Kocmyrzów - Proszowice - Klimontów - Skalbmierz - Gaik - Kozubów (tu się skończyła pierwsza fala solidnych pagórków, których miałem już nieco dość) - Pińczów (tu obiad w barze, po którym stałem na chodniku z fajkiem i oglądałem mapę, a dzieciak siedzący w ogródku baru zaserwował tekst tytułowy) - Kije - Morawica (tu spotkałem Transatlantyka i zaliczyliśmy pierwszy deszcz) - Radomice - Komórki - Borków - Daleszyce - Ociesęki - Bardo - Sadków - Jastrzębska Wola - Iwaniska - Piskrzyn - Modliborzyce (tu pierwsza burza przeczekana na ganku jakiejś starowinki) - Opatów - Sadowie - Ostrowiec, w którym złapała nas druga burza i jechaliśmy w strugach deszczu i wśród okazjonalnych, bolesnych gradzin. Ale że temperatura powyżej 20 stopni, więc było super się tak utaplać. Uwielbiam to! :)))