Niedziela, 12 września 2010 Kategoria Wycieczka, Surly-arch

Z N. do szkoły pająków ;)

Przez Olechów do Andrzejowa, a potem: Wiączyń - Nowosolna - Kalonka - Radary - Kalonka - Wódka - Okólna - Smardzew - Glinnik - Szczawin - Biała - Dzierżązna - Ciosny Sady (tutaj stara, opuszczona szkoła, która była celem wycieczki - oboje lubimy takiue ruiny, jednak ta wyróżniała się głównie mnóstwem pająków strzegących wejścia ;) - Biała - Zgierz - Łódź

w maju to ja mam katar (je)sienny. wujek_samo_(cyklo)gro - 06:31 poniedziałek, 13 września 2010 | linkuj
Ano zainspirowała i myślę, że jeszcze zainspiruje parę tras, bo naprawdę odwiedziłem wczoraj kilka miejsc, w których nigdy wcześniej nie byłem, a wstyd :)

A cyklogrobbing to można robić w maju, w listopadzie to takie sztampowe :P
- 21:43 niedziela, 12 września 2010 | linkuj
he he - widzę, że trasa setkowa, przynajmniej częściowo zainspirowała dzisiejszy arachnocykling. a tymczasem robi się powoli pora roku na cyklogrobbing - można by coś wspólnie s-koło-wać :) wujek_po_setce - 20:02 niedziela, 12 września 2010 | linkuj