Sobota, 26 marca 2022 Kategoria !Surlier, Wypad

Testowanie namiotu dzień 1

Się wybrałem, żeby sprawdzić jak się śpi w nowym Naturehike Star River 2. Bardzo dobrze :)

Jedyny minus to brak zaczepów na maszty pod tropikiem, więc tropik trzeba "rozściełać" na namiocie, co podczas wiatru będzie wyzwaniem. Jak już jest przypięty, to dobrze się napina, nie łopocze. Zamki wygodne, wnętrze przestronne, a wejście tak szerokie, że w otwartym do połowy można spokojnie siedzieć i gotować :) Oczywiście wejścia i przedsionki są dwa.
Wagowo o 50g mniej niż mój dotychczasowy Big Agnes, a cenowo o połowę mniej :P
Testowałem też nowy materacyk Exped Air Mat Lite 5. Bardzo wygodny do spania i siedzenia, ciepły. Ale pompuje się go ciężko - ma wbudowaną pompkę, którą się naciska ręką bądź stopą i jak w domu testowałem, to pompowanie trwało 1,5 minuty, ale w namiocie dużo gorzej szło. No, pierwsze koty za płoty. Raczej to w końcu opanuję :)

Przy okazji wreszcie zaliczyłem Schoepfl, czyli najwyższy szczyt Wienerwaldu :)