Niedziela, 26 lutego 2012 Kategoria Surly-arch, Wycieczka

Gminobranie SE

Czekałem z tą trasą na wiatr o odpowiednim kierunku. Kierunek się wreszcie znalazł, ale siła nieco mnie przerosła ;)
Do Lasocina było super i nawet niezła średnia 26,5, ale dalej, uuuu... ciężko. Aczkolwiek w sumie całkiem nieźle. Jakoś specjalnie zmachany nie jestem :)

Trasa:

Z Wólki do Lasocina niezły szuter, ale z Lasocina leśna oblodzona droga. Przez 3 km jechałem 10-15 km/h, a momentami prowadziłem. Może to i dobrze, bo potem, jak pod wiatr jechałem 16, to mogłem sobie przypomnieć, że istnieją warunki, w których jedzie się jeszcze wolniej ;)

Powrót z Radomska pociągiem. Też z przygodami, ale już mi się chce nawet pisać o naszym pekape :P

Aha, no i rekord lutego pobity i wreszcie przekroczony tysiąc w jedynym miesiącu kalendarzowym, w którym się to nigdy dotychczas nie udało :)

Wilk nie zniknął. On zawsze się wpisuje z przerwami. Czeka na coś "dużego" i wtedy dopisuje resztę małych wycieczek. On tak ma :)

Leniwcze, nie zgodzę się, że "wiało dużo słabiej". W oba te dni jechałem zarówno pod wiatr jak i z wiatrem i w niedzielę wiało może ciut słabiej, a może nawet tak samo. Dopiero pod wieczór wiatr wyraźnie osłabł.
- 19:17 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj
Jak na taką pogodę (chociaż niedziela była lepsza od soboty - wiało dużo słabiej) 200 km to fenomenalny wynik. Musisz mieć super kondycję i super-silną psychikę.
leniwiec - 11:20 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj
No właśnie, dlaczego Wilk zniknął z BS, ktoś wie? Może pisał o tym, ale mogłem przeoczyć.
lukasz78
- 09:18 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj
Szkoda, że Wilk się wpisuje, na pewno trzasnął więcej niż 250 :)
- 06:41 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj
no, całkiem nieźle teraz główna strona bs''a wygląda [; graty za rekord. ja nawet 400 przez dwa miechy nie nabije... :/