Niedziela, 9 października 2011 Kategoria !Cube, Wycieczka

VI Nieoficjalny Maraton Cyklomaniaka

Trasa:

Fajnie było, bo pojechaliśmy razem z Serweczem i dobrze się wspólnie jechało :)
Wygrał jak zwykle Marszał. Ja się skusiłem na miejsce 17 (oczko wyżej niż rok temu).
Dystans: 55,75, czas: 2:32::33, średnia 21,93

Kilometry w terenie wpisane "na pałę", bo nie dałem rady skupić się na liczeniu ;) Będę musiał przejechać tę trasę kiedyś i sprawdzić ;)
  • Sprzęt HyperCube

Już lepiej trza było na metę zajrzeć, bo na trasie to raczej by nie pogadał, nawet oddech było ciężko złapać ;)
- 16:18 poniedziałek, 10 października 2011 | linkuj
O, pięćdziesiątka po maniacku ;)
Jakbym wiedział, to może bym dwukołowo zajrzał na trasę - byłem w pobliżu, w Lasach: Wiączyńskim i Justynowskim, co by rowerowo odpocząć od gierkówki sprzed trzech dni ;)
setny_wujek - 09:18 poniedziałek, 10 października 2011 | linkuj
A mi jakoś poszło, Ośle. I jeszcze raz dzięki - jechało się super, nie ma to jak dobra kompanija! :)
- 19:40 niedziela, 9 października 2011 | linkuj
Ale ciężko się jechało na wybory później ;]