Sobota, 4 czerwca 2011 Kategoria !Cube, Wycieczka

poWitonia bez Oporów

Miało być ze sporym udziałem terenu do Witoni i z powrotem, ale coś mnie podkusiło i z Witoni pojechałem dalej, stawiając na dystans ;)

Łódź - Zgierz - Rosanów - Sokolniki - Modlna - Małachowice - Skotniki - Ambrożew - Góra Sw. Małgorzaty - Orszewice - Nędzerzew - Witonia - Kutno - Głogowiec - Suchodębie - Łanięta - Niedrzew - Strzelce - Długołęka - Oporów -

Zamek w Oporowie

- Czesławów - Wojszyce - Łęki Kościelne - Młogoszyn - Piątek - Biała - Zgierz - Łódź
  • Sprzęt HyperCube

No właśnie nieszczególnie z tym asfaltem. Tzn. między Łaniętami a Strzelcami był zgoła koszmarny, reszta w miarę, ale naprawdę dobry tylko miejscami (np. Witonia-Kutno, ale to krajówka). W każdym razie nie raz gratulowałem sobie pomysłu pojechania na fullu ;)
- 21:47 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj
Fajna trasa. Dla kolarza-turysty sporo do oglądania. Asfalt chyba miesci sie polskiej normie?
staahoo
- 20:13 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj
Oporów - bardzo ładnie. Byłem tam jadąc do Berlina w 2008 r na naszą wspólna wyprawę :-)
transatlantyk
- 18:53 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj
Szacun i Respektuneczek! ;)

"Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciamo"

MLASK!!! :D

Komentarz nie dodany. Błędny kod antyspamowy. Spróbuj ponownie.