Niedziela, 3 kwietnia 2011 Kategoria Surly-arch, Wycieczka

nagroda za Karę ;)

Z N., Wujkiem i Szkodnikiem: Łódź - Starowa Góra - Konstantyna - Grodzisko - Kalinko - Modlica- Tuszyn - Górki - Jutroszew - Dziwle - Lutosławice - Lubanów - Papieże - Brzoza - Jarosty - Zamek Byki - Piotrków (opuszczona huta szkła "Kara"; dalej już tylko z N.)- Srock - DK1 - Łódź

Huta nieco rozczarowała (mało pustostanu do zwiedzania, a część jest jeszcze użytkowana), za to fantastyczna pogoda, chociaż w drodze tam silny wiatr SE dawał nieźle w ryj. Za to z powrotem poezja :)))

ohoho, "więcej nie piję" :PPP

Wujku, nie wiem. Nawet nie wiem, o której dokładnie byliśmy z powrotem. Chyba tak przed 18 jakoś ;)
W każdym razie wyjeżdżając z Piotrkowa mieliśmy dokładnie 60 km i średnią z samej jazdy dokładnie 20,7 km/h - jak Ci się chce, to przelicz ;)
- 16:46 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj
i jaka Wam wyszła średnia z Piotrkowa? :) wujek_sb - 13:15 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj
nie byłem w stanie z Wami jechać niestety.... o 6 spać poszedłem i jak wstałem to jeszcze trzeźwy do końca nie byłem :p ale więcej nie pije
waxmund
- 11:38 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj
Aha, nagrodą za Karę (za dotarcie pod silny wmordęwind do dawnej Huty Szkła "Kara") był huragan w plecy w drodze powrotnej :)
- 07:52 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj
Bo jej imię to jej prywatna sprawa. Ja nie czuję się upoważniony do publikowania go na swoim bikelogu. Swojego zresztą też nie publikuję. I niczyjego.
- 07:43 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj
N to może Narzeczona ;) (albo jej imie)
a czemu to tak nagroda za kare :P?
tequila
- 06:17 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj
Nie kumam, o co cho, Cinek, sorry ;)
- 21:31 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj
Ja nie rozumiem czemu piszesz, że tylko z N. - aż i na szczęście tylko z N. ;)