Niedziela, 13 marca 2011 Kategoria Surly-arch, Wypad

Trzy żywioły - żywioł trzeci: power :D

Wczoraj była impreza, poszliśmy spać ok. 2, więc z planowanego wyjazdu o 6 nic nie wyszło i w trasę ruszyliśmy o 8:20.

Pogoda piękna, ponad 10 stopni i słonecznie. Tylko wiatr, co miał być południowy jakoś kołował. Nic to - jedziemy! ;)

Przez Kraków śmiegnęliśmy sprawnie i zaczęły się podjazdy. W sumie przed Skała byliśmy już na ponad 400 m npm i trzeba przyznać, że choć fajnie się jechało, to jednak powoli. Zwłaszcza, że wiatr się nasilił i wiał z SWW, czyli z boku. Przeszkadzał. Trochę się baliśmy, o której dojedziemy.

Przed Wolbromiem złapaliśmy jednak drugi oddech (tzn. Serwecz złapał ;) i zaczęła się sprawniejsza jazda. Niezła prędkość, rzadkie (jak na nas) postoje. Smoleń, Pilica, Lelów, przeleciały ładnie, zwłaszcza, ze od Pilicy wykręciliśmy równo na północ, a wiatr ustalił się na SSW i wyraźnie pomagał.

W Koniecpolu skończyło się rumakowanie i trza było na zachód. Na szczęście znalazł się skrót przez Radoszewnicę, co dało nam okazję jechać na NW, więc boczny wiatr (teraz już naprawdę silny) nie był taki straszny.

Po wyleceniu na główna za Dąbrową Zieloną znów dobra jazda raczej z wiatrem aż do Radomska. Średnia wyraźnie wzrosła i wynosiła już prawie 26 km/h. Dobra nasza - od Radmoska niemal równo z wiatrem! :)

I faktycznie, po zjedzeniu czterech hot-dogów na dwóch złapaliśmy takiego powera, ze 30 rzadko schodziło z licznika. W Piotrkowie byliśmy po 1,5 godziny od wyjechania z Radomska, a tam "poczułem chatę" i zaczęła się regularna czasówka. Średnią ze Srocka mieliśmy 34,4 :D

Pojechałem jeszcze odprowadzić Serwecza do domu ;) skoczyłem kawałeczek za zajazd na Rogach i wróciłem pod słabnący wiatr, a że przy tym światła podeszły niemal idealnie, więc średnia po mieście nie tylko nie spadła, ale nawet ciut wzrosła :D

Kraków - Skała - Wolbrom - Pilica - Koniecpol - Radoszewnica - Gidle - Radomsko - Kamieńsk - Piotrków - Łódź - Rogi - dom.

"Trzy Żywioły" to był naprawdę BARDZO udany wypad. Dzięki wielkie dla wszystkich, którzy się do tego przyczynili, a szczególnie dla Serwecza za podawanie koła zawsze, gdy było trzeba (i branie takoż ;)

PS. Szkoda tylko, ze z obawy deszczu nie wziąłem SPDów ;)