Niedziela, 17 stycznia 2010 Kategoria Surly-arch, Wycieczka

Górna połówka

Pierwsza wycieczka Surlym w tym roku - zaryzykowałem i warto było, jednak komfort jazdy nieporównywalny :) Ze względu na zdecydowanie NIE zimowe opony trzymałem się głównych dróg, a że ruch dziś był raczej mały, więc wyszła bardzo przyjemna przejażdżka :)

Trasa. Łódź - Konstantynów - Aleksandrów - Poddębice - Wartkowice - Łęczyca - Ozorków - Stryków - Łódź

Silny wiatr z SE, na odcinku Wartkowice - Stryków przeszkadzał jak cholera i mnie nieźle wymroził. Doubrałem się przeto i dalej już było nieźle :)
  • Temperatura -5.0°C

To prawda, z czasem będzie gorzej ;)
Ale sądzę, ze Blase zajmie się sprawą, a że serwis jest darmowy, to poganiać nie wypada ;)
- 18:14 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj
Eee no własnie, pewien facet ma (może już nie) koło 3000km w styczniu, a jest wycieczka z grudnia:p 30km... co to sie porobiło. Może z BS zostanie kiedyś BikeTrails;)
kundello21
- 09:45 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj
Na razie jeszcze widać. Ale to z każdym miesiącem będzie się pogłębiać - bo te błędy wyskakują gdy ktoś dodaje wycieczki z wcześniejszych miesięcy (najczęściej, gdy jednocześnie nie dodaje wycieczki z miesiąca aktualnego). I w ten sposób za kilka miesięcy - to już nie będzie tak prosto się połapać.
- 09:16 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj
A co tam, przecież na pierwszy rzut oka widać, które miejsca w statystykach są od czapy :)
- 22:49 poniedziałek, 18 stycznia 2010 | linkuj
Ja w tym miesiącu okienko odpuszczam, takie temperatury długim dystansom nie sprzyjają; 150km przy -5'C (a odczuwalna temperatura z tym wiatrem sporo niższa) to już duże osiągnięcie.
A wracając do statystyk - po tych ostatnich zmianach na bikestas zupełnie się pokiełbasiło, zarówno na dystansach miesięcznych jak i rocznych są duże błędy. Pisałem o tym na forum - ale żadnego odzewu od administratorów. Osobiście znacznie bardziej mi odpowiadała wcześniejsza sytuacja, te zmiany IMO nie warte były takich ciągłych baboli
- 10:29 poniedziałek, 18 stycznia 2010 | linkuj
Chyba nie wiem. Misia z okienka to kojarzę, ale ledwo-ledwo ;)
- 22:14 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
heheheh, panienka z okienka:D

był taki film....chyba z Polą Raksą?
tatanka - 22:11 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
No ale jak wszyscy widzimy, Aard do kiery jednak nie przymarzł, więc się da;) tatanka - 22:10 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Nie będzie zmiłuj :))
- 21:22 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
A, zapomniałem dodać, że mam głód tego okienka, od zbyt dawna w nim prawie nieprzerwanie brylowałeś, Wilku ;)
- 20:50 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Wilku, Tatanko, starałem się jak mogłem ;)
Serweczu, Kajmanie, kto wie, kto wie... ;)
Kundello, no nie wiem czy szkoda - nie miałbym żadnych szans ;)
Niradharo, mnie tam zawsze drętwieją ;)
- 20:37 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Podoba mi się to zestawienie: dystans 150 km i określenie "przejażdżka". Każdy, kto choć parę kilometrów wykręcił na mrozie i wie jak to jest, gdy drętwieją palce na kierownicy, z pewnością podziwia taką wycieczkę!
Serdecznie pozdrawiam :)
niradhara
- 19:55 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Nieźle:) a a ja chciałem być w okienku:( ;) szkoda że nie ma kto ile przejechał w terenie;P
kundello21
- 19:19 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Stawiam na to, że aard nie powiedział ostatniego słowa:)
Kajman
- 18:52 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Ciekawe, czy to będzie Twoja najdłuższa wycieczka w styczniu ;)
serwecz
- 18:49 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Aard wymanipulował....:D tatanka - 18:39 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj
Aleś wymierzył, żeby się w tym okienku z powrotem znaleźć :)