Baden
Nie miałem dziś ochoty naparzać samych podjazdów jak ostatnio, więc trochę łatwiejsza trasa. Okazuje się, że na takiej bardzo ciężko wyżyłować tętno blisko maksa :)
ale pogada dziś nie bardzo, zimno i dość silny wiatr W. Na postojach zakładałem już kurtkę :/
Przy okazji sprawdziłem, że punkty kursu ładnie się wyświetlają na Edżu, z dystansem i szacowanym czasem jazdy (który zmienia się w oparciu o jakąś prędkość średnią, a nie chwilową - sensowniej chyba niż w eTrexie). Tylko ten jeden OLBRZYMI minus, ze każdy punkt śladu trzeba dodawać ręcznie i każdy osobno. Do turystyki w moim stylu to się kompletnie nie nadaje :/
Za to można zmienić skalę, w jakiej wyświetlany jest profil. Dotychczas widziałem tylko najbliższych kilkaset metrów (kompletnie bezużyteczne na bigach), ale już znalazłem opcję, że można zrobić oddalenie i widzieć większość/ całość danego podjazdu.
Jutro będę testował widoczność "lokalizacji" (które nie są punktami kursu) na mapie podczas jazdy po śladzie. Może da się żyć bez wiedzy, jak daleko do danego punktu, ale MUSI być je widać podczas jazdy, żeby nie przegapić! No i potestuję też nawigowanie. Wyłączyłem "popularity routing", bo idiotyczne trasy proponował. Zobaczymy, jak sobie będzie radził bez tego.
No i EWIDENTNIE zaniża dystans. O ok 0,4%. Już nawet wiem dlaczego. Na zbliżeniu śladu z przejazdu widać częstotliwość próbkowania. Każdy zakręt "ścina", a jak droga jest kręta, to całkiem sporo dystansu kradnie
ale pogada dziś nie bardzo, zimno i dość silny wiatr W. Na postojach zakładałem już kurtkę :/
Przy okazji sprawdziłem, że punkty kursu ładnie się wyświetlają na Edżu, z dystansem i szacowanym czasem jazdy (który zmienia się w oparciu o jakąś prędkość średnią, a nie chwilową - sensowniej chyba niż w eTrexie). Tylko ten jeden OLBRZYMI minus, ze każdy punkt śladu trzeba dodawać ręcznie i każdy osobno. Do turystyki w moim stylu to się kompletnie nie nadaje :/
Za to można zmienić skalę, w jakiej wyświetlany jest profil. Dotychczas widziałem tylko najbliższych kilkaset metrów (kompletnie bezużyteczne na bigach), ale już znalazłem opcję, że można zrobić oddalenie i widzieć większość/ całość danego podjazdu.
Jutro będę testował widoczność "lokalizacji" (które nie są punktami kursu) na mapie podczas jazdy po śladzie. Może da się żyć bez wiedzy, jak daleko do danego punktu, ale MUSI być je widać podczas jazdy, żeby nie przegapić! No i potestuję też nawigowanie. Wyłączyłem "popularity routing", bo idiotyczne trasy proponował. Zobaczymy, jak sobie będzie radził bez tego.
No i EWIDENTNIE zaniża dystans. O ok 0,4%. Już nawet wiem dlaczego. Na zbliżeniu śladu z przejazdu widać częstotliwość próbkowania. Każdy zakręt "ścina", a jak droga jest kręta, to całkiem sporo dystansu kradnie
- DST 113.81km
- Czas 04:13
- VAVG 26.99km/h
- VMAX 52.81km/h
- Temperatura 15.0°C
- Kalorie 2053kcal
- Podjazdy 1163m
- Sprzęt Colnago
- Aktywność Jazda na rowerze
Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!