Niedziela, 26 kwietnia 2009 Kategoria Surly-arch, Wypad

Ze zlotu

W ekipie ze Szkodnikiem i Vagabondem: Podlesice - Żarki - Złoty Potok - Janów (tu nas opuścił Vagabond) - Św. Anna - Garnek - Gidle - Radomsko - Kamieńsk - Łękawa - Bełchatów (tu mnie opuścił Szkodnik) - Wadlew - Pabianice - Łódź.
Silny wiatr z SE. Pomagał :)

PS. Proponuję odpowiadać tam, gdzie zadano pytanie (czyli u Ciebie - w końcu ta dyskusja dotyczy Twojego bikeloga ;)
- 18:36 poniedziałek, 27 kwietnia 2009 | linkuj
No cóż, bardzo przepraszam. Nie zamierzałem Cię obrazić. Po prostu z opisu wyglądało na to, że (jadąc z jakimiś znacznie słabszymi osobami) spędziliście w tej trasie jakiś dłuższy niż jeden dizeń czas.

Twoje słowo w zupełności mi wystarczy - nie podejrzewałem Cię zresztą o żadne machlojki, a zwyczajnie o to, że może nie znasz wszystkich zasad, które tu panują. Bez urazy :)
- 18:35 poniedziałek, 27 kwietnia 2009 | linkuj
Witaj chciałbym ustosunkować się do twojego komentarza brzmiał on:

"To jest przebieg zrobiony ew całości DZISIAJ?!?!
Jeśli nie (a przecież widzę, że nie) to może jednak rozbij to na poszczególne dni, bo tego typu numery zafałszowują statystykę."

Chcę potwierdzić 198 km zrobione w jeden dzień dokładnie wyjazd z RŚl 4:40- Katowice-Tychy-Pszczyna-Goczałkowice- Ligota-Maźaniowice-Bielsko Biała- 34 km rajdu rodzinengo- kręcenie po mieście w poszukiwaniu knajpy- i powrót podobną trasą lecz, zamiast lecieć do katowic lecieliśmy z Tych na Mikołów i do RŚL

Jeśli nadal coś nie pasuje proponuje kontakt cusek92@gmail.com a nie obrażać mnie na forum:) Licze na dopisek do komenatrza
cusek
- 14:17 poniedziałek, 27 kwietnia 2009 | linkuj
wiater to dzis był taki u mnie ze zamiast planowanego lajtu wyszła trochę harówa.... tatanka - 21:29 niedziela, 26 kwietnia 2009 | linkuj
No bo wiatr pomagał, a w miłym towarzystwie dobrze się leciało :)
- 18:20 niedziela, 26 kwietnia 2009 | linkuj
ło ale średnią to galantą żęś pyknął :)