Wtorek, 14 sierpnia 2018 Kategoria Surly-arch, AdB, Wycieczka

Amici di Bici, dz. 341 (09), koło podbiegunowe! :)

Rano z kempingu Krokstrand na biga Saltfjellet i z powrotem. Na szczycie przypada równoleżnik 66 st. i 33 min, więc obowiązkowe fotki pod Arctic Circle Center :)

A jeszcze szczęśliwie spotkałem grupkę motocyklistów ze słonecznej Italii, więc sobie troszkę pogadałem :)

Później pakowanie, w tym owijanie rowerów folią bąbelkową i dalej już autem do Bodo. Po drodze jeszcze słynne wiry Saltstrummen - robi to niesamowite wrażenie, gdy morska woda tak szybko zasuwa i wygląda jak rzeka, tylko płynąca pod górę:)

Ano właśnie, może kiedyś - jeszcze parę bigów na północy Skandynawii mi do zrobienia zostało :)
- 09:08 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj
To szkoda, że jeszcze pętelki po Lofotach nie zrobiliście, to 2-3 dni wystarczą, a ten archipelag jest bardzo urokliwy, no i jednak wyraźnie się odróżnia od reszty Norwegii. Ale będzie gdzie wracać w przyszłości ;))
wilk
- 12:14 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj
A dzięki, ale nie wybieramy się. Odpisuję już z Łodzi :)
- 10:54 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj
A jak rybki tam biorą - to podobno bajka ;).
Za dużo tego samochodu, Norwegię lepiej się docenia jak się tę pogodę na własnych plecach odczuje ;). Ale przy dobrych warunkach to chyba numer 1 w Europie, dlatego życzę słońca na Lofotach :))