• Suma podjazdów: 1651994 m

Niedziela, 1 lipca 2018 Kategoria Surly-arch, AdB, Wyprawa

Amici di Bici, dz. 299

Od rana zwiedzanie Goetheborga. Bardzo przyjemne miasto. Trochę przypomina Łódź - zwłaszcza kamienicami. Oczywiście dużo bardziej zadbane. Wygląda na bardzo przyjemne miejsce do życia. Gdyby nie klimat i język...

Potem krótko i pod mocny wiatr: Molnlycke - Landvetter - Harryda - Hindas - Bollebygd. Tutaj pora na rest. Należy nam się jak pzu składka ;)

Poza tym wczoraj pod koniec dnia już kompletnie mi się rozwaliło prawe łożysko suportu (hałasowało od Rzymu, więc wytrzymało ponad 5600 km!) i najwyższa pora było je wymienić. Na szczęście mam przy sobie i zapas, i narzędzia (dzięki Rodzicom, którzy nam to wszystko przysłali jeszcze do Rzymu!). Więc już dziś się zebrałem i już jest wymienione, żeby jutro była wolna głowa :) Wymienione zresztą w bardzo przyjemnych okolicznościach: duży dom z wielkim tarasem, trawnik, szumiący strumień tuż obok, piękna pogoda, palmy, drinki, laski... Nic tylko łożyska wyciągać! ;P