Piątek, 24 listopada 2017 Kategoria Surly-arch, AdB, Wycieczka

Po (przed)mieście Rzym (111)

Monte Mario, Tomba di Nerone, Villa Livia, Saxa Rubra, ścieżka rowerowa wzdłuż Tybru (niestety częściowo zamknięta z powodu remontu), Via Flamina.
Niezbyt wiele atrakcji, ale dużo zaznajamiania się z okolicą, która w moim odczuciu jest bardzo przyjemna. Niby cały czas po mieście (choć miejscami było mocno pozamiejsko), a bardzo fajna wycieczka :)

Zatem oby takich więcej! (Mniej nudnych;)
- 19:12 niedziela, 26 listopada 2017 | linkuj
Słusznie, zapomniałem się wytłumaczyć: ścieżka wiodła prosto i bez komplikacji wzdłuż Tybru do domu, a my mieliśmy już trochę dość. Poza tym była asfaltowa, nie miała skrzyżowań i świateł, szkła, ani ludzi. Takimi to ja mogę jeździć. Nudno (wiodła wałem przeciwpowodziowym wśród polderów), ale za to szybko i przyjemnie :)
- 22:29 sobota, 25 listopada 2017 | linkuj
Chyba po raz pierwszy czytam u Ciebie, że ścieżka rowerowa była zamknięta niestety, a nie na szczęście ;D