Środa, 30 sierpnia 2017 Kategoria Surly-arch, AdB, Wyprawa

Amici de Bici, dz. 25

Aurusina - Trieste - Koper - Strunjan - Korte (BIG) - Strunjan.

Spokojny dzień. Nie musieliśmy się spieszyć, zwiedziliśmy Triest (nic ciekawego :p), zrobiliśmy solidne zakupy jedzeniowe w Famila Superstore we Włoszech (jednak mają tu mnóstwo pyszności, nie jest aż tak jak we Francji, ale wybór ogromny, a ślinka cieknie na widok wszystkiego :) i popedałowaliśmy przez port w Koprze  (okropny) i dalej promenadą rowerową do Izoli. Na koniec mały podjazd i zjazd do Strunjana. Kemping bardzo fajny - prawie same domki w postaci zabudowanych przyczep, a namioty upycha się gdzieniegdzie pomiędzy. Ludzi bardzo mało (sami starsi państwo), więc spokój, cisza i można zaanektować przedsionek jednego z domków na siedzenie z laptopiem i pisanie niniejszego tekstu :)

Tylko big popieprzony - jakiś debil robił ślad. Prowadzi przez 20% szutrowe drogi i na skuśkę przez makię (na chyba 50% stoku), a w ogóle kończy się dużo dalej niż najwyższy punkt trasy. Wg stronki ślad ma 3,8 km, a w terenie ponad 7, natomiast poprawnie poprowadzony (drogami a nie makią) ma 8,6 km. Szaleństwo :)