Czwartek, 5 lutego 2009 Kategoria .Author-arch, Użytkowo

Po mieście.

Z wiatrem chyba :>
  • Sprzęt Author

chciałbym żeby mi się tak nie chciało ;P
vagabond
- 01:06 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj
No, to jest motywacja - pracujmy dalej od domu, będzie więcej kilometrów :)
Dzięki za miłe słowa. Mnie też się często nie chce. Gdyby mi się chciało, to byłoby z 1500 ;)
aard - 21:49 piątek, 6 lutego 2009 | linkuj
witam kolegę forumowicza!
Jak to dobrze że mam tyle do przejechania do pracy - nie za daleko, nie za blisko. Jest to okazja do pojeżdżenia na rowerze, bo nie zawsze po pracy/gdy mam wolne mi się chce. Raz nawet gdy mogłem się przenieść na inny obiekt mojej firmy brałem pod uwagę że tam będę miał o wiele bliżej niż dotychczas i chyba to przeważyło :)

Ty też po pracy nie siedzisz w domu i nie zbierasz tłuszczu :) 1000 km w styczniu robi ogrooomne wrażenie!
vagabond
- 20:13 piątek, 6 lutego 2009 | linkuj
Małymi kroczkami przesz do przodu.Ciężko mi Cię będzie dogonić na wiosnę.
Góry mają plusy ale śnieg trzyma dłużej.