Sobota, 17 stycznia 2009 Kategoria .Schwinn-arch, Wycieczka

Na południe.

Dom - Ruda - Gadka Stara - Guzew - Prawda - Czyryczyn - Rydzyny - Dłutów - Redociny Jutroszew - Redociny - Piętków - Kociołki - Wadlew - Dłutów - Pawłówek - Rydzyny - Pabianice - Ksawerów - Ruda - dom. I jeszcze sprawunki na mieście.
  • Sprzęt Schwinnka

A ja drugą setkę na drugą nóżkę :)
- 23:08 niedziela, 18 stycznia 2009 | linkuj
a ja wstałam, ale tylko ledwo ponad 30 mi się chciało :(
eliza
- 22:47 niedziela, 18 stycznia 2009 | linkuj
czyli nie wstałeś. może lepiej, u nas było mokro wylgotno ciapa chlapa, chyba nie najlepsza pogoda na dwusteki. no chyba ze tam u was inaczej. tatanka - 20:21 niedziela, 18 stycznia 2009 | linkuj
To szkoda, że się w te Tatry nie zabrałeś, bo jak widzę wykręciłeś już w zimie zbliżony dystans :))
A jak tam, jakiś zimowy wypad z sakwami w lutym. marcu się kroi?
Michał Wolff - 13:22 niedziela, 18 stycznia 2009 | linkuj
A dziękuję :)
Też jestem zadowolony. Dzisiaj to nawet myślałem o 200, ale nie udało mi się wstać rano ;)
- 11:27 niedziela, 18 stycznia 2009 | linkuj
super wynik - stówka w takie zimno!