Informacje

  • Wszystkie kilometry: 222409.15 km
  • Km w terenie: 5430.61 km (2.44%)
  • Suma podjazdów: 1747635 m
  • Czas na rowerze: 449d 05h 04m
  • Prędkość średnia: 20.63 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl
Jak to drzewiej bywało: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zaprzyjaźnione blogi i strony

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy aard.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wtorek, 23 lutego 2016 Kategoria Wycieczka

Po mieście Londyn

Miałem wrzucić trasę, ale przez pomyłkę skasowałem ślad! :( Dobrze, że kilometry et. consortes zdążyłem spisać...
Generalnie tak: Paddington - Shepherd's Bush - Chiswick - Hammersmith - Knightsbridge - Paddington - Piccadilly - Trafalgar Sq. - Westmister - Battersea - Blackfriars  - City - Isle of Dogs - Stepney - Whitechapel - Holloway - Seven Sisters - Harringey - Kings Cross - Euston - Camden Town - Regent's Park - Marylebone - Paddington.

Dupa mi odpada od straszliwego siodełka roweru miejskiego Santander Bike. Łącznie rowery wypożyczałem 16 razy (!) z czego 14 razy ten sam (limit jest pół godziny, potem się zaczynają opłaty, więc trzeba oddać, odczekać 5 minut i znów brać :P). Oczywiście kilka razy nie zdążyłem oddać, bo nigdzie nie znalazłem docking station. Ale i tak było fajnie :)
Jestem wykończony :P
  • DST 88.93km
  • Czas 04:25
  • VAVG 20.14km/h
  • VMAX 30.00km/h
  • Temperatura 8.0°C
  • Podjazdy 308m
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Dopóki moda - dopóty sukces. Korzystają raczej dotychczasowi piesi sprawunkowo, bo korki w mieście od czasu wprowadzenia rowerów miejskich nie tylko się nie zmniejszyły, ale nawet powiększyły, więc główny argument za wprowadzeniem rowerów miejskich mówiący o zmniejszeniu korków samochodowych był chybiony. Co zresztą od początku było raczej jasne.
huann
- 16:21 środa, 23 stycznia 2019 | linkuj
No i ja tez tak myślałem w kwestii tych łódzkich rowerów miejskich, a tu proszę - sukces! Nadal nie rozumiem, kto z tego korzysta...
aard
- 11:32 piątek, 18 stycznia 2019 | linkuj
Wczoraj byłem na miejscu, bo w p. na L. i nawet myślałem, że wysiądziesz z s. z L.; ale dziś to już siedzę w p. na K., więc mógłbym co najwyżej Cię powitać, gdybyś przyjechał p. na któryś z p. ;>
huann
- 08:19 czwartek, 25 lutego 2016 | linkuj
Opcja krzaki, nie miałem czasu eksplorować opcji parking. Mam nadzieję, że jutro znajdę rower na miejscu :)
aard
- 21:14 środa, 24 lutego 2016 | linkuj
Miasto Uć czeka ten sam ból dupy od końca kwietnia w ramach budżetu obywatelskiego - na dedeery, a co gorsza jezdnie wyjedzie 1000 dodatkowych citybike''ów, co dodatków zakorkuje i tak zakorkowane autami/rowerami trasy. Mam taką teorię (każdy sądzi po sobie), że ci, którzy chcą na co dzień jeździć rowerem po mieście to już to robią, a samochodziarze i tak się nie przesiądą na dwa kółka, bo to dla nich zbyt nie(wy)godne rozwiązanie. Wsiądzie garstka turystów - i dotychczasowi piesi, którzy często nie mają zielonego pojęcia o przepisach i specyfice jazdy rowerem po mieście.
P.S. I co w końcu wypaliło - opcja krzaki/opcja parking? ;)
huann
- 09:10 środa, 24 lutego 2016 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl