Wtorek, 23 lutego 2016 Kategoria Wycieczka

Po mieście Londyn

Miałem wrzucić trasę, ale przez pomyłkę skasowałem ślad! :( Dobrze, że kilometry et. consortes zdążyłem spisać...
Generalnie tak: Paddington - Shepherd's Bush - Chiswick - Hammersmith - Knightsbridge - Paddington - Piccadilly - Trafalgar Sq. - Westmister - Battersea - Blackfriars  - City - Isle of Dogs - Stepney - Whitechapel - Holloway - Seven Sisters - Harringey - Kings Cross - Euston - Camden Town - Regent's Park - Marylebone - Paddington.

Dupa mi odpada od straszliwego siodełka roweru miejskiego Santander Bike. Łącznie rowery wypożyczałem 16 razy (!) z czego 14 razy ten sam (limit jest pół godziny, potem się zaczynają opłaty, więc trzeba oddać, odczekać 5 minut i znów brać :P). Oczywiście kilka razy nie zdążyłem oddać, bo nigdzie nie znalazłem docking station. Ale i tak było fajnie :)
Jestem wykończony :P

Dopóki moda - dopóty sukces. Korzystają raczej dotychczasowi piesi sprawunkowo, bo korki w mieście od czasu wprowadzenia rowerów miejskich nie tylko się nie zmniejszyły, ale nawet powiększyły, więc główny argument za wprowadzeniem rowerów miejskich mówiący o zmniejszeniu korków samochodowych był chybiony. Co zresztą od początku było raczej jasne.
- 16:21 środa, 23 stycznia 2019 | linkuj
No i ja tez tak myślałem w kwestii tych łódzkich rowerów miejskich, a tu proszę - sukces! Nadal nie rozumiem, kto z tego korzysta...
- 11:32 piątek, 18 stycznia 2019 | linkuj
Wczoraj byłem na miejscu, bo w p. na L. i nawet myślałem, że wysiądziesz z s. z L.; ale dziś to już siedzę w p. na K., więc mógłbym co najwyżej Cię powitać, gdybyś przyjechał p. na któryś z p. ;>
- 08:19 czwartek, 25 lutego 2016 | linkuj
Opcja krzaki, nie miałem czasu eksplorować opcji parking. Mam nadzieję, że jutro znajdę rower na miejscu :)
- 21:14 środa, 24 lutego 2016 | linkuj
Miasto Uć czeka ten sam ból dupy od końca kwietnia w ramach budżetu obywatelskiego - na dedeery, a co gorsza jezdnie wyjedzie 1000 dodatkowych citybike''ów, co dodatków zakorkuje i tak zakorkowane autami/rowerami trasy. Mam taką teorię (każdy sądzi po sobie), że ci, którzy chcą na co dzień jeździć rowerem po mieście to już to robią, a samochodziarze i tak się nie przesiądą na dwa kółka, bo to dla nich zbyt nie(wy)godne rozwiązanie. Wsiądzie garstka turystów - i dotychczasowi piesi, którzy często nie mają zielonego pojęcia o przepisach i specyfice jazdy rowerem po mieście.
P.S. I co w końcu wypaliło - opcja krzaki/opcja parking? ;)