Niedziela, 30 listopada 2008 Kategoria .Author-arch, Wycieczka

Do Poddębic

dom - Ruda - Chocianowicka - Gorzew - Górka Pab. Prusinowice - Lutomiersk - Czołczyn - Jerwinice - Zygmuntów - Puczniew - Mianów - Kałów - Góra Bałdrzychowska - Zagórzyce - Poddębice - Łężki - Dalików - Jastrzębiec - Bełdów - Zgniłe Błoto - Grunwald - Babice - Krzywiec - Złotno - Krakowska - Maratońska - Wróblewskiego - dom.
Wieczorem na miasto. Chyba ostatnia setka w tym miesiącu ;)

No to mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie okazja - wszak nie przestajemy jeździć. Wypatruj pomarańczowej latarni! :)
- 17:19 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj
A tak, po prostu - zeby zamienić słowo. "to ludzka rzecz pogadac";)
Maciux
- 23:45 czwartek, 4 grudnia 2008 | linkuj
Tak, byłem na Piotrkowskiej tuż przed 18. Ale słyszeć nie miałem prawa, bo jak jeżdżę, to zazwyczaj słucham muzyki. A czemu mnie wołałeś? :)
Sakwa dziękuje za komplement ;)
- 20:06 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj
Widzieliśmy sie dziś, ale chyba nie usłyszałeś jak Cie wołałem. Tak kolo 18 na piotrkowskiej - jesteś nie do pomylenia. Ta pomarańczowa sakwa wyroznia Cie z posrod wszystkich rowerzystow łódźkich:D Anonimowy tchórz Maciux - 23:31 niedziela, 30 listopada 2008 | linkuj