Wtorek, 14 października 2008 Kategoria .Author-arch, Użytkowo

Po mieście.

Z przeziębieniem :/

Żaden anonimowy tchórz, tylko ja , człek z lekka roztargniony.
Pięknie na wykresie prezentuje się pik będący Pikusiem Świętokrzyskim.
transatlantyk - 13:23 środa, 22 października 2008 | linkuj
Żeby nie ten katar to by człowiek z głodu zdechł! Anonimowy tchórz - 13:20 środa, 22 października 2008 | linkuj
Vanhelsing, Noo, będąc w liceum to nawet jeszcze nie planowałem żadnych wypraw. Może zaledwie o nich marzyłem, już nie pamiętam. Poza Polskę na rowerze pierwszy raz wypuściłem się po pierwszym roku studiów (1997), więc masz nade mną w tym momencie "lekką przewagę" ;) W każdym razie należy marzyć, planować i działać. Najważniejsze są marzenia! :D

Droga Tatanko, droga Huann Sheit fuckin' happens ;)
- 13:12 piątek, 17 października 2008 | linkuj
grypsko też... ;( huann - 20:03 środa, 15 października 2008 | linkuj
a to Ci przeziębienie niedobre... tatanka - 00:14 środa, 15 października 2008 | linkuj
Kurczę, przejażałem Twoją stronę z wyprawami i muszę powiedzieć, że jestem pod wielkim wrażeniem ! Pozostaje mi chyba tylko mieć nadzieję, że jestem dopiero w liceum i moja przygoda z podróżami dopiero się zacznie :D