• Suma podjazdów: 1651994 m

Środa, 10 września 2014 Kategoria Surly-arch, Wyprawa

La Scala d'Italia, dz. 17

Objazd półwyspu Sorrento: Salerno - Maiori - Amalfi - Positano - Santa Agata - Sorrento (chyba nie wrócę, zbytni zgiełk) - Vico Equense.

Dzien bezsprzecznie najpiękniejszy widokowo. Absolutna klasa światowa. Porównywalne cuda widziałem tylko w Czarnogórze, ale tu nie było az takiego upalu (wiec przyjemniej) i wyraźnie więcej infrastruktury, co paradoksalnie jeszcze uatrakcyjnia widoki (np autostrada zawieszona na skale). Ogólnie: cudo, zwłaszcza południowa strona półwyspu. Każdej i każdemu polecam! :-)

Tam akurat śmieci jest BARDZO malo w porównaniu z reszta południowych Włoch. Smutne to, ale to potwornie zasmiecony region :(
- 19:46 piątek, 12 września 2014 | linkuj
Widokowo trasa ładna, ale my mieliśmy potężny ruch; do tego odbiór całego tego rejonu bardzo zakłócają wszechobecne śmieci, a jest tam tego tyle co w Albanii. Po tak turystycznym wybrzeżu takiego syfu się nie spodziewałem i mocno to zakłóciło odbiór tego kawałka.