Środa, 13 sierpnia 2014 Kategoria Wycieczka, Surly-arch

Happy Hours z N. - wiatrówka

Dość silny wiatr SE, a my tam pod, a powrót z.
Generalnie bardzo opłotkowo do Kalinka, a z powrotem przez Konstantynę i Trasę G (uwielbiam ją! Codziennie tam jeżdżę :)

To chyba jakoś ciut później.
A na DDR byłem, bo wyjeżdżałem z Geanta i sznur samochodów był, to dojechałem do Wydawniczej (albo do przejścia ze światłami0 i tam się włączyłem :)
- 21:22 środa, 13 sierpnia 2014 | linkuj
Co do czasu - to byłem po południu na zazębieniu ok. 16:55-17:05. Co do bezpieczeństwa - to właśnie dlatego nie patrzę na rowerzystów, tylko na ruch ich pojazdów (oraz wszelkich innych obiektów będących w ruchu). No, ale swoją dedeerówą - to i tak bym się Ciebie na rowerówce nie spodziewał ;)
- 21:04 środa, 13 sierpnia 2014 | linkuj
no to Bronisin-Konstantyna-SGóra się pokrywa, ale czas się pewnie nie zazębił ;)

To lepiej się rozglądaj jednak, bo tak z klapkami na oczach to niebezpiecznie ;)
- 20:23 środa, 13 sierpnia 2014 | linkuj
Dzisiejsza trasa: M. - Wiskitno - Bronisin Dw. - Konstantyna - S.Góra - Trasa Górna (do Siostrzanej) - Graniczna - Przestrzenna - Rudzka - Odrzańska - i dalej na Retkę. Powrót na tym odcinku identyczny. A co do niezauważenia, to ostatnio skupiam się wyłącznie na kłodach rzucanych pod koła przez rzeczywistość, więc to wielce prawdopodobne ;) W każdym razie - nie rozglądam się podczas jazdy, więc jedyna szansa na zauważenie - to okrzyki!
- 18:04 środa, 13 sierpnia 2014 | linkuj
Albo i bokiem ;) Jak mniemam, w opłotkach to bywszy?

Ale spoko, smy się raz kiedyś minęli na DDRówie przy Geancie na Piłsudskiego (Ty jechałeś pod górę) i nawet mnie nie zauważyłeś :P