Niedziela, 10 sierpnia 2008 Kategoria .Schwinn-arch, Wycieczka

Po okolicy.

Za ciekawą książkę miałem, żeby dalej jechać :p

i dlategóż drugi raz siem juz nie dam nabrac na dana brałna, o nie!
juz wolę żeby mnie wciagał równie wciągający ten arturo-perwers-reverte:D...lepszy jest:D
tatanka - 09:10 środa, 13 sierpnia 2008 | linkuj
Tak, jego czytadła nie są "dobre", są tylko cholernie wciungajunce :))
- 00:43 środa, 13 sierpnia 2008 | linkuj
widziałam:)
Sokołowsko - pewnie tak sie to nazywalo, no...nie mam pamieci do nazw..jakby to było Zgniłe Błoto...
a dana Brałna cos raz czytałam, pół nocy nie przespalam przez to a potem byłam wkurzona jak diabli bo wcale nie byla to dobra ksiunżka. no ale co zrobić...
tatanka - 20:58 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj
Bardzo mi miło, że mogę gościć taką zbiorową krygówę :)

Tatankowe zdjęcia obejrzałem, pokomentowałem wzdłuż i w poprzek, co najmniej raz rozwiewając wątpliwości. Można przejść do dyskusji :p

Transatlantyku - niestety to nie "Titanic", a zaledwie "Anioły i Demony" dana Browna, ale ten autor już tak ma, że jak się zacznie czytać, to trzeba najpierw skonczyć, a potem mozna jeść, spać, jeździć na rowerze itepe :)
- 17:18 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj
no to juz przesada - krygowanie się na blogu Aarda:D

tatanka - 16:20 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj
Lepszejszość i śmieśniejszość zdjęć Jatylkopobułki jest mocno dyskusyjna, Spamerka ma lepiej dobrane i zdecydowanie lepiej opisane foty :)
Z bułkami to widać głównie Tatankę, sporadycznie tylko 2 panów, słabo się udzielali gastronomicznie :P

A w okienku "los"...
nowychudszyja - 12:54 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj
A co to za kasążka? transatlantyk - 10:11 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj
no do sklepów paru właśnie żesmy skoczyli. co najmniej kilkunastu podczas tego wyjazdu. I bułki tez żesmy kupowali...
tatanka
- 09:41 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj
ależ wyprawa! a ja nawet o niej nie wiedziałam, myślałam, że skoczyliście do sklepu Tylkopobułki :) Pani Huann - 08:56 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj
jak juz bedziesz miał troche czasu, to zapraszam do obejrzenia fotek z naszej przejażdżki po górach. Jeden zestaw u mnie, drugi u Jatylkopobułki. U jatylkopobułki zdjęcia smiesniejsze i lepsze (co fakt to fakt). Oczywiscie Pani Huann jest również zaproszona. spamiara tankgirl tatanka - 21:16 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj
to rzecz jasna była prowokacja.:D tatanka - 17:41 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj
O cholera, dobrze, że mi zwróciłeś uwagę :)
- 00:40 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj
Szybki jesteś!
40min po północy - a Ty już machnąłeś 40km :)))