Sobota, 5 lipca 2008 Kategoria Wycieczka, .Schwinn-arch

Czasówka do Turku

Dom - Pabianicka - Chocianowicka - Gorzew - Porszewice - Lutomiersk - Szadek - Rossoszyca - Warta - Rzymsko - Tokary - Skarżyn - Malanów - Turek - Uniejów - Poddębice - Aleksandrów Łódzki - Konstantynów Łódzki - Maratońska - Obywatelska - dom.
Silny wiatr z NW, który w tamtą stronę mocno przeszkadzał (zwłaszcza na odcinku z Rzymska do Malanowa), a z powrotem jakoś nie za bardzo chciał pomagać :/
A gdyby tak pomagał, jak wcześniej przeszkadzał, to była szansa na średnią pod 28, bo na odcinku pod wiatr miałem lekko ponad 25...
Minirelacja z wycieczki

Widze że moje rejony zachaczyłeś:-)
Średnia jak na takim długim dystansie to bardzo dobra.
Pozdrawiam
Piotrek879
- 00:08 niedziela, 13 lipca 2008 | linkuj
no powinieneś jak najbardziej być dumny bo przeciez jest niezła! tatanka - 22:40 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj
Przekonałaś mnie, już mi głupio, że się pochwaliłem ;)
Po prostu dla mnie taka średnia na takim dystansie to wyczyn i przyznam, że jestem z niej poniekąd dumny :)
- 22:18 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj
szybciej - wiadomo, ale ja jestem dziewczyną , heheheh. pewnie starszą w dodatku, sporo palącą no i na kołach 26;)
To tak żartobliwie. Chłopaki po prostu jeżdżą szybciej ode mnie. Nie ma co z tym walczyć, zresztą mi wcale nie zależy, jeżdżę sobie turystycznie:)
Tak czy owak gratulacje:D
tatanka
- 13:03 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj
Gratulacje! :)
A ja za to ciut szybciej ;)
Ale po tym wczorajszym rekordowym zapierdzielaniu dziś nic mi się nie chce i zapewne skończy się na tym, że pojadę tylkopobułki ;)
- 12:47 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj
tadam! to ja dziś trochę więcej:D