Czwartek, 3 września 2020 Kategoria !Surlier, Wyprawa

Alpi mio amore, dz. 41

Start o 8:45, bo dzisiaj długi dzień. Ale że jeszcze trza było jeszcze kupić chleb i kolację na dziś, to na biga Colle di Sampeyre ruszyliśmy o 9:10.

Od razu konkret. Serwecz tak pocisnął pierwsze 400m, że ledwo utrzymałem mu koło! Potem trochę odpuścił na szczęście, bo nie wytrzymałbym tego tempa! :)

Na bigu (1200m podjazdu) jesteśmy jednak przed 12. Jest dobrze. Jest też matka boska z odbitą palmą. Pasuje!

Na zjeździe znalazł się stolik, więc zjedliśmy i wypili po kawie mrożonej. Mniam! :-)

Potem reszta zjazdu i znów jesteśmy na kocie 900. Gorąco. I teraz główne danie dnia, czyli podjazd na 2486... Start o 14, na górze jesteśmy o 17:45. Powiedziałbym, że jak na nas i z pełnym bagażem to rewelacyjny czas!

A podjazd nierówny. Odcinki płaskie, większość to 6-8%, ale było i 17%! No i kiepski asfalt. Ale jakoś poszło ośle.

Na górze piękny pomnik Marco Pantaniego i 10 stopni. Ubiórka i na dół. Pozostałe 33km dość się ciągnęło, ale o 19:40 jesteśmy na kempingu. Na szczęście istnieje! Mycie, pranie, kolacja, ładowanie baterii i spać!