Poniedziałek, 9 września 2019 Kategoria Wyprawa, !Surlier

Bałkany, dz. 12

Dziś sobie postanowiłem ułatwić życie i skorzystać z udogodnień cywilizacji. Start o godz. 8, przed 9 byłem w Lidlu w Blagojewgradzie, gdzie zrobiłem zakupy na najbliższe dwa dni. A na wjeździe do miasta widziałem takie coś.

Jak dla mnie euroentuzjastyczna dusza w socrealistycznych szatach. Hmm...

A potem przyszła pora na frukta mojego pomysłu, czyli pociąg. Za około 13 zł przejechałem 70 km, które bez tego prowadziłyby główną szosą z TIRami i bez atrakcji, za to w upale, który już się zaczynał robić i pod wiatr. Same zyski! :)

Wysiadłszy w Damjanicy miałem już tylko kilkanaście kilometrów na dzisiejszą kwaterę w Melniku. A tu akurat zrobiło się ładnie :)

Te skarpy są zrobione z... czystego piasku! Gdybym nie zobaczył, to bym nie uwierzył, że piasek może się tak trzymać kupy! :)

Na koniec jeszcze krótki skok na lekko na biga Rożen Manastir.

Tym razem konkretne nachylenia, ale za to czechy: 200 metrów podjazdu, 100 zjazdu, 100 podjazdu i z powrotem tak samo. A wszystko w zakresie 10-12%. No, ale przecież krótko, nawet z podjazdami w drodze powrotnej. O 15:30 bylem w hotelu i od tego czasu się cziluję :)

Prosta kreska to przejazd pociągiem.

Zastanawiam się też, czy nie zmienić awatara... ;)