Sobota, 25 października 2008 Kategoria .Schwinn-arch, Wycieczka

Testowanie licznika na Kamieńsku

Łódź - Ruda - Ksawerów - Pabianice - Rydzyny - Dłutów - Drużbice - Bełchatów - Łękawa - Kalisko - Góra Kamieńsk (403 m npm) - Kalisko - Bogdanów - Mąkolice - Mzurki - Rusociny - Gutów - Tuszyn - Modlica - Kalinko - Stefanów - Kolumny - Młynek - Łódź

Minirelacja z wycieczki

na-leży mi się ;) huann - 11:23 wtorek, 28 października 2008 | linkuj
Tak, tysiąc everestów, ale na leżąco :p
- 09:49 wtorek, 28 października 2008 | linkuj
Przeczytałem dkładniej wpisy na blogu. To ma być tysiąc Everestów. Chyba pojąłem znaczenie wpisu. transatlantyk - 08:41 wtorek, 28 października 2008 | linkuj
Huann rzeczywiście jest skromna. Ale jak rozumieć dziesięć Everestów?
Ja na ten przykład mam w tej chwili około dziewięciu Everestów podjazdów. Do dziesięciu w tym roku chyba już nie dociągnę.
transatlantyk - 08:39 wtorek, 28 października 2008 | linkuj
bo Huann jest skromna;p dziś: 49,5km po dróżkach i bezdróżkach między Zgierzem, Strykowem i Łodzią :) huann - 17:39 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj
Brawo dla tej Huann! A tak skromnie mierzyła w 6.000 jak się kiedyś zgadało :)
- 13:29 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj
to ja skromnie zapodam na ten rok w planach tysiąc rowerowych Everestów ;) huann - 12:25 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj
Ja jakoś tak od maja mam plan pt. 15. Myślę, że spoko się uda, pogoda w jeżdżeniu po mieście mi nie przeszkadza ;)
- 08:56 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj
Ładny masz przebieg w tym roku. Ja powinienem dojść do 10.000.
Brakuje mi jeszcze jakieś 700 i mam nadzieję, że pogoda nie przeszkodzi w realizacji planu.
transatlantyk - 08:23 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj
Świetny jest zjazd stokiem z Góry Kamieńsk ale asfaltowy też niczego sobie.