Poniedziałek, 21 stycznia 2013 Kategoria Użytkowo, .Schwinn-arch

Sztuka pływania

Wczoraj miałem dzień lenia, ale zemściło się srodze, bo dziś musiałem pojechać załatwić drobne sprawy oraz do rodziców. W wielkiej śnieżycy. Było prawie jak pamiętnego 29 listopada. Co prawda samochody jednak jechały zamiast stać, ale ja pływałem niemal tak samo. W związku z tym całość dystansu traktuję jak przejechany we terenie. To najmniejszy wymiar nagrody za te męki :P

Koszmar :)
  • Temperatura -10.0°C
  • Sprzęt Schwinnka

To ja dzisiaj też uznałem, że większość dystansu naliczę jako teren :-) Wbiłem okrągłą liczbę, uznając że końcówka to odcinek miejski, gdzie w brei sięgałem asfaltu.
meteor2017
- 18:50 środa, 23 stycznia 2013 | linkuj
A najbardziej Cię pewnie rozbawi wiadomość, że mój służbowy samochód stoi nieużywany na parkingu firmy i ledwo go już widać spod śniegu :P
- 21:13 wtorek, 22 stycznia 2013 | linkuj
Jesteś, aard, prawdziwym rowerowym ortodoksem!!! Gdy wczoraj wieczorem wlokłem się do domu autem z prędkością maks. 20km/h aleją włókniarzy, a koła mocno buksowały przy każdym ruszaniu spod swiateł, pomyślałem sobie przez chwilę: "ciekawe czy taki aard wsiadł dzisiaj na rower? pewnie jednak tak, bo jego nic nie zniechęci" - i nie pomyliłem się! Ale mam wyczucie! :-) el kondor - 11:12 wtorek, 22 stycznia 2013 | linkuj