Niedziela, 2 grudnia 2012 Kategoria Surly-arch, Wypad

Nołnejm, dz. 3 - gminobranie powrotne

Wrocław - Żerniki - Michałowice - Oława - Jelcz - Łęg - Laskowice - Minkowice - Bierutów - Lipka - Wabienice - Wyszogród - Oleśnica - (pociąg) - Łódź

Tym razem wiatr słaby z kierunków S i SE. Bez wpływu na wynik. Ale ogólnie słabo mi się jechało, jak zwykle gdy jest zimno, miałem wrażenie, że smar mi zastygł w piastach i rower toczy się znacznie ciężej niż latem. Dziwne...

Ogólnie wypad udany towarzysko i gminnie. Spotkałem wszystkich, których spotkać miałem, pogadałem, z kim pogadać chciałem, gminy wpadły wszystkie, które zaplanowałem, a w ramach bonusu zostałem ex aequo liderem zaliczgmine.pl :)
Tylko kilometrów nieco mniej niż miało być, bo raptem 310. Trudno ;)

Mistrz jest jeden! Pięknie nas Remigiusz zdystansował, I to tak, że chyba w przyszłym roku, też mu nikt ie podskoczy :D

Za to ciekawie się zrobiło w czołówce ZG.
- 22:20 środa, 25 września 2013 | linkuj
No i skończyło się (współ)liderowanie ;)
- 22:29 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj
Nie bądźmy zbyt pochopni. Transatlantyk pewnie wyprzedzi Remigiusza, bo ma przytup w swoich gminobraniach. Ty pewnie też nie odpuścisz, ale ja nie zamierzam - szacunek musi być :D A na serio - mam za dużą stratę do Remigiusza (300 gmin) i i jeśli nie dostanę gminnej wścieklizny, w przyszłym roku mu nie podskoczę. Już w 2012 zaliczyłem 270 gmin, tj. 100 mniej niż w ub. roku.
Poza tym z Remigiuszem nic nie wiadomo, wpadnie mu służbowy wyjazd i będzie po nas :D

Na plik CVS już kiedyś rzuciłem okiem, ale stwierdziłem, ze jest nieczytelny i go wywaliłem :P Teraz, po twojej poradzie przyjrzałem się mu i udało mi się znaleźć ubytki. Wcięło mi po jednej z dolnośl., mazowieckiego i zachpom.
Dzięki! :)

- 09:32 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj
Że Ci wcięło, to nie wiedziałem. Jest prosta metoda na znalezienie. Trzeba wygenerować plik CSV i sprawdzać z "arkuszem Remigiusza" czy się zgadza liczba zaliczonych gmin w danym województwie. Jak już w ten sposób wytypujesz województwa, z których ubyło, to sprawdzasz sztuka po sztuce. Oczywiście mogłeś mieć pecha i Ci ubyło z wielkopolskiego :P Ale mi np. nie ubyło z łódzkiego, tylko dolnośląskiego, i zachodniopomorskiego ;)

O Remigiuszu oczywiście wiem, ale Ty zapewne też zdajesz sobie sprawę, że on specjalnych szans z nami nie ma, mieszkając tam gdzie mieszka. W przyszłym roku wszyscy trzej z Markiem wyprzedzimy, niestety. No chyba ze się przeprowadzi.
- 07:13 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj
Z tym miejscem ex aequo to tylko teoretycznie ;) Na ZG wcięło mi swego czasu 3 gminy i raczej nie chce mi się ich szukać. Tak więc dajesz! :D

No, a liderem i tak zostaje Remigiusz, a że nie ma go na ZG tylko potwierdza jego status Mistrza XD