Sobota, 15 marca 2008 Kategoria .Schwinn-arch, Wycieczka

Lewa duża ćwiartka

Łódź - Ksawerów - Pabianice - Rydzyny - Dłutów - Mierżączka Duża - Ślądkowice - Ldzań - czerwony szlak - Kolumna - Wronowice - Wiewiórczyn - Kiki - Wodzierady - Dziektarzew - Lutomiersk - Aleksandrów - Łódź.
Walka z wiatrem, a potem z wiatrowym zmęczeniem. Wiało niby z zachodu, ale tylko dopóki jechałem na zachód. A jak jechałem na północ, to już północnego zachodu :p

Szkoda mi było dnia, więc po południu dokręciliśmy z Huannem "małą pętlę": Radogoszcz - Chełmy - Zgierz- Smardzew - Skotniki - Łagiewniki - Wycieczkowa - Radogoszcz.
Minirelacja z wycieczki

Pixon,
"Na maxa" zawsze trza by więcej, ale przynajmniej mam satysfakcję, że się jakoś okropnie nie leniłem ;)

Tatanka,
chylę czoła - dla mnie 70 km w terenie, a już zwłaszcza po TAKIM błocie, jak na fotkach, to jakaś totalna abstrakcja ;)
- 14:35 niedziela, 16 marca 2008 | linkuj
Widzę, że dzień wykorzystany na maksa
Pixon
- 21:33 sobota, 15 marca 2008 | linkuj
a to zblizony dystans dziś mamy tyle że Ty lepciejszą średnią oczywiście ale za to ja na 100% więcej błota:D
tatanka
- 21:20 sobota, 15 marca 2008 | linkuj
Taaa znam ten ból. Ja dzisiaj też jak jechałem w stronę Aleksa to mi wiało w twarz. Później już z Rąbienia do centrum nieźle. Jednak po zmianie kierunku na północny jakby od nowa był wiatr w twarz. Kapryśna dzisiaj ta pogoda