Sobota, 18 czerwca 2011 Kategoria !Cube, Wycieczka

Ponury początek seozonu

Wybraliśmy się z N. na wycieczkę. Ponieważ nie jeździłem od dwóch tygodniu czułem się, jakbym na nowo rozpoczynał sezon. N. nawet bardziej się tak czuła ;)

Łódź - Zgierz - Rosanów - Ciosny - Dębniak - Solkolniki - Jasionka - Biała - Szczawin - Smardzew - Łagiewniki - Arturówek - Łódź.
  • Sprzęt HyperCube

@Aard: Zazdr. Mnie niestety zakwasy męczą od wczesnej młodości, zwyczajnie zawsze biegam i jeżdżę więcej, niż moje łydki są w stanie znieść. Ale i tak jest lepiej, bo nie umieram, co najwyżej utyskuję 2 dni po wycieczce po dłuższej przerwie :)
lavinka
- 09:57 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj
No, zakwasów to akurat nie miałem, ale tak jakoś niemrawo mi się jechało ;)
- 09:43 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj
Dłuższa przerwa daje w kość. Od nowa przygoda z zakwasami, bolącymi kolanami (przynajmniej u mnie). Ja wiem, że zaczynam to odczuwać przy zupełnie innych dystansach niż Ty, ale jednak ;)
lavinka
- 11:37 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj
No właśnie nie cały czas, bo przez 5 dni nie jeździłem! :o
- 20:48 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj
przecie po mieście cały czas śmigasz.... :p