Czwartek, 25 marca 2021 Kategoria !Surlier, Wycieczka

Prawdziwe Happy Hours®

Dziś z okazji nareszcie prawdziwie wiosennej pogody skończyłem wcześniej pracę i pojechałem trochę poszaleć. Już w mieście był konkret - waliłem w poprzek kolejnych grzbietów - czechy że hej! A potem tylko lepiej :) Ciepła, wiosenna pogoda, niezbyt silny wiatr z kierunków zachodnich, górzysty teren i ogólnie Happy Hours indeed! :)

W Purkersdofie prawie mnie odcięło, ale na szczęście trafił się Hofer, gdzie nabyłem bułkę w typie "pizzowatym" plus miałem na wszelki przy sobie małą tabliczkę gorzkiej czekolady, więc dotankowałem i jakoś poszło ośle. Aczkolwiek na ostatnim podjeździe na Jubuilaeumswarte miałem wrażenie, że za chwile będę miał ciężkie skurcze w łydkach. Wszelako  zanim przyszły skurcze, to przyszedł szczyt :)

Ten taki ogonek w zachodniej części trasy, to miejsce, gdzie musiałem zawrócić, bo okazało się, że znów nieświadomie poprowadziłem trasę szutrem, a przy obecnym błocie, to raczej słaby pomysł :P