Niedziela, 22 kwietnia 2018 Kategoria Surly-arch, AdB, Wyprawa

Amici di Bici, dz.230, o Misach, które nie jeździły koleją

Rano pobudka wcześniej, bo przed nami miał być długi dzień. Wyjechaliśmy o 8:30 (!)
Dwa szybkie podjazdy i jesteśmy z powrotem w Portoferraio. Małe zakupy w Eurospinie i lecimy na prom. Jest 10:06, kiedy dojeżdżamy do portu. Prom odpłynął o 10, następny za godzinę... shit!

Trudno, czekamy przy drugim śniadaniu na skwerku. Potem prawie 1,5 godziny rejsu i ruszamy z Piombino po bezskutecznych poszukiwaniach benzyny ekstrakcyjnej w dwóch sklepach. Nie mają. Za Piombino się rozdzielamy - N. leci skrótem wzdłuż morza, a ja nadkładam przez Campiglia Marittima celem zrobienia dla Wujka Samo Bro fotki psa, który jeździł koleją, aż zginął od tego. Oto ona:

Po spotkaniu w San Vincenzo mamy wiatr w ryj i słabe morale. Decydujemy, że skoro nam się opóźniło o ponad godzinę i wieje, to skracamy dzień, a co tam! :)
Kemping u babci Stelli (www.nonnastella.it) bardzo przyjemny - polecamy! I nawet kuchenka gazowa do dyspozycji, więc powoli kończącą się benzynę zaoszczędzimy na następne dni :)

Trasa. Prosta kreska to prom.