Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 Kategoria .Schwinn-arch, Wypad

Powrót z Jury

Rzędkowice - Niegowa - Gorzków (na zjeździe na skrzyżowanie wykręciłem tegoroczny maks - tam naprawdę jest 13% i świetny asfalt na drodze bez zakrętów, cieszę się, że za dwa tygodnie znów tam będę! :) - Ludwinów - (wredny piaszczysty kawałek, który na mapie wyglądał na asfalt) - Złoty Potok - Św. Anna - Garnek - Gidle - Radomsko - Kamieńsk - Piotrków Trybunalski - Baby - Czarnocin - Brójce - Młynek - Łódź
Cholerny wiatr z NE. Niby niezbyt silny, a hamował i siły wypijał jak diabli!

Schwinn: nowa kaseta i łańcuch przy stanie 3.782
  • Sprzęt Schwinnka

Dzięki. No, bagażu sporo, bo miałem też trochę sprzętu wspinaczkowego. Generalnie dwie ledwo się domykające duże sakwy z tyłu.
- 22:24 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj
Na taki wiatr to i tak świetna średnia, a pewnie i bagażu na pare dni trochę miałeś
wilk
- 19:13 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj
Z tym wiatrem to niewiadomo jak pogrywać, bo potrafi wykończyć, niestety.
svolken
- 11:01 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj
Sobie przypominam. Całkiem możliwe, że sam wczoraj miałem jego zaczątki, bo pod koniec trasy już nie chciałem jeść, ale słabłem z każdą chwilą - być może własnie z głodu.
- 10:15 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj
mnie kompletnie wymiętolił ten wiatr w niedzielę na trasie Drużbice-Wadlew-Dłutów-Pawlikowice-Pabianice-Gorzew-Łódź. musiałem w retkińskim mc donald'su z okazji wielkanocnej niedzieli wtrąbić 2 big-maki, bo inaczej już bym na Bałuty nie dotarł. niałem, Aardzie, Twój syndrom szczecińko-poddmosiński z kiedyś, jak może sobie przypominasz :)

b.s.: Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iemni

!!!
wujek_samo_bro - 09:39 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj
Podskoczyła, bo od Piotrkowa jechałem równo na północ, a od Bab już na północny zachód, więc momentami nawet niemal z wiatrem. Ale już byłem za bardzo wymiętolony, żeby więcej nadrobić :(
- 20:31 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj
Chyba wiatr odroinę poluzował, bo prędkość od Kamieńska podskoczyła.
Ja postaram się jutro coś dłuższego i wyższego przejechać.