Piątek, 20 października 2017 Kategoria Wyprawa, AdB, Surly-arch

Amici de Bici, dz. 76

Bardzo przelotowo: Kalambaka - Trikala - Larissa wśród pól bawełny (!), a potem nie chciało nam się dalej i był tani pociąg, więc telepakiem do Wolosu. Pociąg się zepsuł, zanim ruszył i nim podstawili drugi, to było pół godziny opóźnienia :P ale jakoś poszło. Z Wolosu do Nees Pegases do najtańszego (acz wciąż dość drogiego - 35 EUR za noc) hotelu w okolicy. Kempingu ani widu! :(

W hotelu nie ma klimy (już podlega przeglądowi po sezonie, szkoda, że w pokoju gorąco!) i jest beznadziejny net, a większość czasu nie ma go wcale!

Prosta kreska to odcinek pociągiem.

Trzeba zatem wyznaczyć w okolicy Olimpu jakieś nowe bigi :)
- 15:41 sobota, 21 października 2017 | linkuj
O Olimpie, to nam trzeba było mówić w 2012, bo wtedy tamtego biga robiłem. Teraz tylko z oddali podziwialismy :)
- 18:43 piątek, 20 października 2017 | linkuj
O, jechaliście do Larissy moją trasą z 1988 r. (samochodową;), tyle, ze w odwrotną stronę. Szkoda, że odbiliście na S, bo tuż pod Olimpem znam pewną czarodziejską plażę, gdzie piasek składa się w połowie z (sic!)Miki! ;) W płytkiej przybrzeżnej wodzie unoszą się całe tumany złocistych rozbłysków podczas kąpieli :)