Środa, 30 grudnia 2015 Kategoria !Batawóz, Użytkowo

Minus kurwa cztery! Pojebało! :(
  • Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Batavus

Czteropalczaste! Czy leci z nami UFOk?

A jak jest zima, to muszą być zimne nóżki. Takie jest odwieczne prawo natury. Dobrze tylko, że psy już się bardzo od swej wilczej natury oddaliły (nawet te wiejskie) i z rzadka się rzucają z zębami na takie smakołyki.
meteor2017
- 22:19 niedziela, 3 stycznia 2016 | linkuj
Stopy mnie przez wiele lat eliminowały z jazdy rowerem zimą, nawet na krótkich odcinkach. W końcu wielowarstwówka dała radę, ale tylko na trochę. No trudno. I tak jestem przeszczęśliwa, że się na tyle zahartowałam, by w ogóle móc jeździć na mrozie.
- 17:59 niedziela, 3 stycznia 2016 | linkuj
Do sklepu i z powrotem to generalnie wystarczy wszystko :)
Ja dziś miałem cienkie materiałowe i na wierzch te: http://www.tgstore.co.uk/radiator-gloves-p-3575.html
i było OK. Natomiast stopy nadal są problemem.
- 17:11 niedziela, 3 stycznia 2016 | linkuj
Dopóki szybko jadę, ciepła skarpeta na buty górskie wystarcza, Ty pewnie z spdami, nie da się dogrzewać kolejnymi warstwami. Łapy to rzeczywiście problem przy dużym mrozie, ale na krótkich odcinkach daje radę kombo polarówki z Biedronki plus jednopalczaste wełnianki z materiałowym wkładem. Do sklepu i z powrotem wystarczy.
- 12:03 sobota, 2 stycznia 2016 | linkuj
Ja tam bym nawet wolał, żeby mi się pod spód (umiarkowanie) wwiewało, a za to, żeby dłonie i stopy nie marzły.
- 10:33 sobota, 2 stycznia 2016 | linkuj
Chętnie przyjmę. Bo na ostatniej długiej wycieczce byłam niby zapięta pod szyję, niby okutana szalem, a i tak mi wwiewało coś chłodnego pod spód. Fakt, że nie miałam na sobie tej czarnej bluzki, dość opiętej, tylko luźniejsze ciuchy pod XL polarem.
- 17:49 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj
Dobrze, że nie pada... tym czy owym :-)

@lavinka - na pilnuję przynajmniej dwukrotnego uszczelnienia wszelkich szczelin między częściami garderoby (no może poza częścią twarzową) i mi nie wwiewa ;-P Mogę ci dać korepetycje. ;-P
meteor2017
- 17:27 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj
Przeczytałem "wylewanie za kołnierz" i się zdążyłem zgodzić w spirytu, znaczy - duchu.
- 12:52 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj
To fakt, wwiewanie w kołnierz średnio robi. Niby jestem okutana od stóp do głów, a coś tam zawsze wwiewa do środka. Na szczęście nie muszę dużych dystansów, a na krótkich to nie przeszkadza.
- 12:47 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj
Minus jak minus, ale ten wiatr to zawsze mógłby wiać od dupy strony jak już taki zimny musi.