Informacje

  • Wszystkie kilometry: 222409.15 km
  • Km w terenie: 5430.61 km (2.44%)
  • Suma podjazdów: 1747635 m
  • Czas na rowerze: 449d 05h 04m
  • Prędkość średnia: 20.63 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl
Jak to drzewiej bywało: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zaprzyjaźnione blogi i strony

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy aard.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Środa, 23 lutego 2011 Kategoria .Author-arch, Użytkowo

Po mieście

Przy tym mrozie nawet do zwyczajowej dwucyfrówki nie chciało mi się dokręcać :P
  • DST 8.79km
  • Czas 00:24
  • VAVG 21.97km/h
  • VMAX 31.00km/h
  • Temperatura -12.0°C
  • Podjazdy 38m
  • Sprzęt Author
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Decyzja już zapadła teraz trzeba szukać sklepu gdzie by go taniej kupić.
Mam licznik dopisujący co 5m.Zobaczę jaka jest różnica na trasie gdy dopisywanie będzie co 2m.
Dobrze że robiąc korektę w wysokości nie usuwa wartości już zapisanych.
Polar mimo że wypasiony kasuje wszystko no i brak mu max nachylenia.

marek - 17:51 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj
Marek,

to wcale nie jest dobry sposób. Licznik ze zliczaniem co metr wyraźnie zawyża. Jeździłem przez jakiś czas z dwoma licznikami (co metr i co dwa metry). Wyciągałem średnią, ale teraz ten co zlicza co metr (sigma) zupełnie odpuściłem - leży sobie spokojnie, a ja nie żałuję.

Ustawianie wysokości bieżącej z VDO MC 1.0 nie powoduje wykasowania żadnych wartości dot. przejechanym km czy podjazdów.

jeśli chodzi o wskazania nachylenia "zgodne ze stanem faktycznym" to nie sądzę, by ktokolwiek był w stanie odpowiedzieć na takie pytanie. Jak masz sprzęt do pomiarów geodezyjnych i chce Ci się sprawdzać, to możesz być pierwszym, który to zweryfikuje :P Wartości z VDO MC 1.0 wyglądają prawdopodobnie i to w zupełności wystarcza.
aard
- 22:12 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj
Jak by nie patrzeć to czy w górach czy na płaskiej trasie jeżeli licznik nie zlicza co metr to są pewne nie ścisłości.Jadąc w górach 200km i mieć na trasie 50 podjazdów kończących się nie parzyście to wniosek że 50 m do tyłu.To samo można odnieść do płaskiej.
Dobry sposób dla porównania to 2 liczniki taki co łapie każdy metr i taki który zlicza co 2 lub 5m Różnica między pomiarami ukaże jaka jest strata korzystając z tych które sumują 2 lub 5m.

Jak się przedstawia ustawianie wysokości w VDO 1.0
Startuję z poziomu 100m po 2 godzinach wdrapałem się na wysokość 600m i tam się okazuje że przełęcz jest na wysokości 640m.
Czy ustawienie aktualnej wysokości na 640m spowoduje wykasowanie pozostałych wartości jakie na tej trasie uzyskałem?
marek - 18:16 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj
Właśnie na bardzo długiej płaskiej trasie 2m ma zdecydowanie więcej sensu, bo altimetr zawsze minimalnie skacze, metr w górę, metr w dół - i tych metrów wynikających z błędu pomiaru sporo za dużo wtedy przybywa (na raczej płaskiej trasie z Warszawy na Hel miałem ponad 2000m); natomiast o 2m w górę na płaskim skacze już bardzo rzadko.

Dokładność jest w miarę dobra, ale trzeba pamiętać, że jest to pomiar na bazie ciśnienia, więc trzeba go często kalibrować, szczególnie na starcie, warto ustawić sobie "wysokość domową" - wtedy jednym guzikiem się kalibruje na wysokość naszego domu. W górach też warto go ustawić na miejscach ze znaną wysokością - jak jakieś przełęcze.
wilk
- 09:47 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj
Co 2m -to na trasie załóżmy 200km po płaskiej trochę metrów ubywa.
W takim razie zapytam jeszcze o jedną funkcję VDO 1.0
Czy wskazania max nachylenia podjazdu są dokładne i zgodne ze stanem faktycznym.?
marek - 07:18 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj
Z tym VDO Z3 to różnie bywa. Moje pierwsze dwa modele zliczały co 1m, ale w tym trzecim (którego używam od kwietnia 2010) jest już zliczanie 2m - czyli chyba najbardziej sensowne.

Kondorze!
Bardzo mi brakowało Twoich komentarzy do mojego zimowego wyjazdu do Laponii, gdzie jeździłem i spałem w namiocie przy -20'C :))
https://picasaweb.google.com/wilku150/Laponia2010#5567683317801642706
wilk
- 22:56 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj
Kondorze, z wdychaniem nie mam problemów - z wydychaniem też ;)

A co do odmrożeń, to raz było blisko - zeszłej zimy przy -13 na tej wycieczce. W mieście to w ogóle zero problemu, a poza miastem (czyli na dłuższej trasie) trzeba się po prostu odpowiednio ubrać i już :)

aard
- 22:53 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj
Sikorski, nie bardzo wiem, o czym piszesz. Z Balkalpina nie opublikowałem w sieci chyba żadnego zdjęcia (?)
Musisz mnie mylić z Wilkiem - pojechaliśmy razem i to on napisał relację i wrzucił zdjęcia. Ja tylko skręciłem krótki film ;)

marek, owszem, VDP MC 1.0. Zlicza co 2 metry :)
Każdy metr zlicza za to VDO Z3, ale to droga rzecz (i bezprzewodowa, więc w moim odczuciu lekko niepewna) oraz Sigma BC2006 MHR, ale to badziew jakich mało ;)
aard
- 22:49 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj
Coś mi się wydaje że jesteś posiadaczem licznika VDO 1.0
Jak możesz to napisz jak ten licznik dolicza przewyższenia

Każdy metr - czy kolejne 5
marek - 18:56 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj
Gratulacje za przepiękny fotoreportaż z wycieczki Balk Alpina2009r. Przepiękne widoki, no i bardzo trudna trasa! Masz zdrowie nie ma co;)
Pozdrawiam
sikorski33
- 22:12 środa, 23 lutego 2011 | linkuj
A moje pytanie o to, czym oddychasz i jak zabezpieczasz sie przed odmrożeniami (a to, kurcze, dosć przykra i niebezpieczna sprawa) było całkiem na serio i bez żadnych innych podtekstów. Wdychanie mroźnego powietrza przy jeździe rowerem to co innego niz przy zwykłym spacerze. U mnie skończyłoby się to murowanym zapaleniem gardła, na 150 proc. el kondor - 21:23 środa, 23 lutego 2011 | linkuj
Wsiąść na rower przy minus 15? Nigdy!!! el kondor - 21:06 środa, 23 lutego 2011 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl